MPF I killED you later:金融市場爆煲陸續有來

***自己係度其實想開始同大家分享一啲又簡潔但自己覺得非常重要嘅金融見解。想大家幫一個忙。如果大家睇咗覺得有少少用,請各位每人分享俾10個朋友,令我可以知道啲內容有冇幫到大家。我睇到啲流量數據就會再決定點樣為大家繼續分享上帝俾我嘅經驗同知識。再次多謝大家睇呢個BLOG。***




講道經文:   路加福音 21:8-13, 29-33
講道題目:   瘟疫中的信心



https://youtu.be/0oCBczwMOE0



正所謂橋唔怕舊,最緊要受。

2008年有雷曼兄弟迷債(真兄弟)「我遲啲食你」 I killED you later(accumulator)產品,高風險嘅衍生工具扮無風險嘅儲蓄產品,之後十幾年改頭換面用保險公司擔保扮AAA產品,今年有內地「原油寶」。條橋其實冇變過:叫你買一啲好似冇風險嘅金融產品例如大藍籌股票,平時冇事俾10幾厘利息(不過只係年息)俾你,話俾你聽基本上你唔使做啲乜嘢,只有嗰啲投資產品嘅價錢跌到去一個近十年好少去嘅低水位(即係黑天鵝),你先至要接貨⋯⋯然後或者細細聲同你講:其實係用個價錢嘅差額補返俾對方。係咪有啲似曾相識?精明嘅香港人今時今日已經見到成屋黑天鵝係你面前,分分鐘仲住埋喺我哋屋企,亦都唔使再解釋俾你聽個I killed you later係點樣操作,都killed咗,根本唔重要,淨係要知道呢啲叫做「對賭」就得㗎啦。

我唔賭錢,因為我想上天堂,準確啲講係我唔想落地獄。因為自己領過嘢,然後領悟聖經教我哋唔好貪心其實係為人好。賭就係以小博大,講得好聽啲叫risk taking,學術啲叫搵風險同回報嘅不對稱,其實就係想一定程度嘅不勞而獲。你或者覺得不勞而獲冇問題,但你會唔會教你啲仔女咁樣做?咁你就明白到賭博點樣為害人間。輸錢其實真係唔太緊要,大鑊嘅係佢會令人唔服輸,不斷咁想搏翻盤,之後佢就乘虛而入,最後買咗你個靈魂,令你家破人亡⋯

講返點解我覺得最大獲嘅爆煲仲未到。你睇吓近期內地有「原油寶」理財產品爆煲,之前又有新加坡炒期油破產嘅興隆集團、幸瑞咖啡涉嫌造數,基本上係過去200年金融歷史中所有危機爆發的同一劇情:超低利率造成資金泛濫加上人性嘅貪婪(同埋無知),造就咗不負責的投資和融資行為,基本上就係賭博(可以話係全球嘅中央銀行用零利率甚至負利率迫人賭)。所以請各位朋友認真做好風險管理,小心交易對手風險,即係話你同佢買投資產品或者存錢係佢嗰度嗰間公司會唔會破產,唔好以為石油炒賣同埋外國嘅事跟我哋冇關係,因為隨時係你有份投資嘅產品直接間接參與嘅工具或者對手,MPF選擇嘅基金全球都涉及,呢個 blog嘅讀者應該知道點樣減低風險,如果唔係睇返之前嘅post就會搵到。全球化時代係冇孤島嘅。特別係金融市場。 之前嘅posts我已經分析過俾大家知道呢個世界金融市場係幾痴線,我有理由相信陸續有好多企業同埋產品會倒閉同埋爆破,然後就會引起一連串相關嘅交易對手陷入窘境,因為所有金融危機都係咁發生。

都係果句:保守你嘅心勝過保守一切。

呢啲分析未必幫到你,但係聽吓呢個講道一定會幫到你:

https://youtu.be/0oCBczwMOE0


如果大家睇咗覺得有少少用,請各位每人分享俾10個朋友

Comments

Popular posts from this blog

MPF分析:隔離令+政府派錢=炒股當打機+賭波=》人人變股聖?

THIS TIME IS DIFFERENT...

你呃人!唔好講大話!小心MPF組合中伏