歷史證明救市得唔得?

同朋友的對話⋯⋯

Economics 同 finance 教 invisible hand、market force. 幾百年嚟世界嘅發展係咪sustainable ?如果唔係,呢啲school of thoughts 係咪sound?

近年人類開始知道要sustainability ,要rediscover 大自然、宇宙嘅運作。但係有一個問題:究竟係由人去睇宇宙定係由宇宙睇返人自己?方向錯,乜嘢博士教授嘅結論都必錯。但係未見到人會humble oneself ,呢啲應該係人嘅本性。歷史一直如是,冇得攪。

近期安靜時間多咗,發現一樣野:

人會問點解會咁、唔係咁?
但係似乎係搬咗龍門:創造天地時嘅運作一直如是,但係人不停破壞,包括人與人之間嘅關係,但係我哋只會從自己角度去再整多啲「法律」、「制度」,天災人禍、金融危機後又救市,又加多啲法律⋯結果只有既得利益者贏咗,社會大眾輸晒。歷史不斷重演⋯

我哋唔諗下,其實係咪我哋老早就唔按創造世界時嘅自然運作規律,而唔係要自然界(包括人類社會關係)去配合我哋整出嚟嘅「制度」。如果係work ,一早work 咗啦⋯⋯

不過歷史證明,人嘅私心係令自己唔可以自我修正。

Comments

Popular posts from this blog

MPF分析:隔離令+政府派錢=炒股當打機+賭波=》人人變股聖?

THIS TIME IS DIFFERENT...

你呃人!唔好講大話!小心MPF組合中伏